Friday 4 October 2019

SWISS-GARDEN HOTEL & RESIDENCES GENTING HIGHLAND


Assalamualaikum..bersua lagi kita ye,hihihhi..sorry gais 2,3hari ni busy sikit almaklum ler baru2 nak belajar kenal dunia blogger ni.Dulu aku pernah gak buat blog tp acc aku kne hack dengan orang sakit mental tu yang aku stop sementara..xgak sementara,hihih..bertahun la gak.Ni aku nak activ semula..Haaa korang!!!aku ni nak bercerita pengalaman aku  menjejakkan kaki ke SWISS GARDEN HOTEL-GENTING HIGHLAND.


Korang tengok tu,betapa indahnya permandangan di belakang aku tu.Kalau korang yang tengah stress2 tu boleh la datang kesini untuk tenangkan diri.Bak kata orang tua-tua,mencari erti hidup sebenar..hahahaha..melalut dah aku nih.


Yelah duduk bandar ni manusia berlumba2 mencari duit sampai mengabaikan kesihatan dan keluarga sendiri.Apa salahnya korang datang kesini bercuti tenangkan diri.Udaranya pun segar,semua kemudahan ada,yang ada anak kecik dah disediakan playground.Tak payah risau daah,tenis court pn ada gais..pendek kata semua ada..hihih..Harga pun berpatutan dan servicenya pun bagus.


Sambil minum kprang boleh tengok permandangan kat luar tu memang suberb cantik gais.Aku rindu time ni,lupe sekejap masalah aku,hihihhi..Hotel ni terletak jauh dari kesibukkan bandar so,bagi korang yang inginkan ketenangan esok sangat datang kesini.Juga disediakan kemudahan gaya hidup dan persekitaran yang ideal dengan udara segar dan iklim gunung 19 ° C - 25 ° C.



Segar weii duduk sini..haaa..lagi satu,sambil-sambil korang bercuti mesti korang nak shopping kan??
Korang boleh pergi ke Genting Highland Premium Outlets yang tidak jauh dari lokasi anda,Pihak hotel ada menyediakan perhidmatan ulang-alik berjadual secara percuma gais!!best kan..tak payah nak pening-pening cari parking bagai.Dah ada yang free kita gunalah.

Bagi korang yang nak buat majlis perkahwinan ke,nak buat meeting ke ataupun apa-apa event sekalipun pihak hotel ada menyediakan perhidmatan tersebut mengikut kesesuaian dan citarasa anda.Nah itu dia..semua ada kan,syok btl!!Sekarang aku dengar tengah buat promosi gais,10/10 jom booking dari sekarang sebelum terlambat..

Sekianlah perkongsian aku untuk hari ini.Selamat membaca gais.






2 comments:

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...