Saturday 12 October 2019

COURT BADMINTON MURAH DI TEMERLOH

Assalamualaikum korang..Ada tak kawan2 blogger aku ni yang dduk Temerloh?Kalau ada mesti korang tau tempat ni,Plaza Temerloh.Aku sebenarnya baru gak main kat sini,sebelum ni pun xpernah main pun,hihihih..tapi aku slalu teman hubby tapi bukan kat sini la..So,tujuan aku kali ni nak memperkenalkan court baru bagi korang yang baru2 nak belajar badminton.Kat sini pun bukannya ade sifu nak mengajar tapi kita boleh sama2 belajar kongsi pendapat dan pengalaman,

  
Masa aku mula-mula datang sini aku dikenalkan oleh abg Loi dan akak Lee..Bukan orang cina tau,hihih..melayu ok tapi dua2 kecil je orangnya.Mereka yang menjaga kebersihan dan kemudahan kat sini.Korang nak tau tak kalau nak guna court ni hanya bayar RM1.50 untuk 1biji shuttle sahaja..hahahaha,,murah kan..klu korang main sampai 2 atai 3 shuttle korang kali la dgn RM1.50 tu.MURAH SEKALI!!Biasa kan kita akan sewa court untuk 1 jam dah rm15-20 kan,kalau korang main kat sini korang boleh jimat duit korang tu untuk hari2 kedepannya lagi kot.WOW kan gais.


Dalam pukul 5.30 petang aku dah turun tranning,aku dengan hubby akan tranning dulu sebab aku excited nak belajar.Maklum lah menjadi suri rumah ni amat membosankan lagi2 belum ada anak ni kan..so sekurang-kurangnya ada gak aktiviti aku petang-petang ni kan.so,dari pukul 5.30 petang sampai korang mampu..biasanya aku tranning sampai pukul 7 petang je,tu pun kadang aku rest awal..penat weii..Kat sini disediakan 3 court jadi korang boleh pilih court yang korang nak main.Suka hati,biasa aku main mix double..sebab perempuan xramai.hihhii..


 So..mana-mana korang yang dari Temerloh boleh la join aku kat sini..free je sape nak bagi hanya bayar suttle je tu pi RM1.50/shuttle..Sekaligus dapat mengeratkan hubungan bersiratulrahim,bila dah ramai ni kita boleh la buat akiviti tambahan seperti BBQ atau bercuti dll..Eh hampir lupa..court kaat sini dibuka setiap hari kecuali ahad ataupun hari hujan tu pun sebab xde bumbung gais..hihihi..So.mana-mana yang berminat boleh la datang okey.

 

2 comments:

  1. bagusnya.. puas main kalau bayaran serendah itu..

    ReplyDelete
  2. CR orang bera. Baru tahu sal court ni. Nanti nk join lah. Hehe

    ReplyDelete

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...