Wednesday 2 October 2019

STAY-ON BALM ROUGE


Assalamualaikum korang..harini aku nak kongsi tentang lip balm yang aku baru beli di SASA  baru2 ni.Sebelum ni aku pernah gak pakai lip balm jenama Nivea,Maybelline,silky dan byk lg la..tapi aku stop gara-gara aku xselesa sebab salah satunya stinky lepastu sekejap je lembabnya pastu bibir aku jadi kering..ada yang aku pakai xsampai 10minit pn sebab rasa panas dan gatal..


Sabtu aritu aku ikut kakak aku g event singgah la jap kat ONE UTAMA MALL,konon nak cari lip tint..tut..tut..terbeli lip balm from CANMAKE STAY-ON BALM ROUGE.Sis promoter tu dok sruh aku try..tapi serius gais best je pakai die.Selesa dan ringan je,klu korang ada pkai lip matte kan blh tindih je dgn lip balm ni,xlah kering je bibir korang tu..Keupayaan STAY-ON BALM ROUGE adalah melembapkan bibir ,warna lipstik yang mempunyai kilauan gloss, ditambah perlindungan UV dan warna agak tahan lama.Senang dicuci dan selesa dipakai.




Aku ni suka pakai lipstick jenis matte tapi aku ada masalah bibir kering dan mengelupas.Kadang aku jdi fed up bila aku pakai lip matte bibir aku dah mcm kertas..kasar dan merekah.tapi sekarang aku dah xperlu risau lagi,sebelum aku nak sapu lips matte aku aku sapu dlu STAY-ON BALM ROUGE supaya bibir aku kekal lembab tapi matte.Selain lip matte,korang pun blh tindih dengan lip tint..seksi gtu bibir korang ala-ala korea gtu.



2 comments:

  1. Akak pun suka lipstick jenis matte yang ringan dan tak melekat kat cawan masa minum or masa makan..kalau bleh long lasting sebab akak kalau dah mekap x suka nak tacap2..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke sis..kan..saya suke tindih dgn lip matte sb nak nmpk lembab tapi xmelekit,hihihi..

      Delete

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...