Wednesday 25 September 2019

MY BEUTY DIARY DUO BRIGHTENING


Assalamualaikum korang,ada yang belum tidur ke??Malam td korang makan apa,ke diet..kikiki..Bosan malam ni encik somi keluar main badminton jadi aku nak bercerita sikit la tentang mask yang aku pakai malam ni,bukan hari2 aku pakai pun seminggu 3-4 kali je..tergantung kerajinan aku..hahahah..


Tudia,korang nampak x??The Beuty My Diary Duo Brightening Ex+ Power Repair Mencerahkan Black Pearl Ex Mask adalah topeng pembaikan dan pencerah.Hidrolyzed soy,ekstrak protienberas dan zat locorice memberikan penghidratan yang kuat ke lapisan dalam kulit untuk melegakan kulit kering sambil meningkatkan ketahanan kulit,keanjalan dan kejelasan.


Mereka juga melegakan kerengsaan yang disebabkan oleh kekeringan dan mengetatkan liang-liang.Hyaluroni Asid dan Collagen untuk membantu pembaikan.Dirumuskan assen yang sangat berkesan dari pelbagai jenis Alga,topeng ini memberikan hasil mengangkat dan mengukuhkan optimum membolehkan kulit terasa kuat dan terhidrat.Topeng mutiara diari kecantikanhitam saya mengandungi bahan aktif semulajadi mutiara hitam yang memutihkan dan melembutkan kulit.Disyorkan untuk kukit biasa,terutama bagi mereka yang mempunyai kulit yang kurang elastik.

Mask ini boleh didapati SASA dan Guardian Branch.Untuk keterangan kunjungi http://www.facebook.com/mybeutydiarymy/

Tu serba sedikit aku kongsi dengan korang maswk yang aku pakai malam ni,next time aku update lagi ye..Assalamualaikum dan selamat malam.



No comments:

Post a Comment

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...