Wednesday 25 September 2019

CHOCOLATE MOIST CAKE BY ADEEBA


Image may contain: dessert, food and indoor

Assalamualaikum korang, harap semua sihat ye.. Harini aku nak share tentang chocolate moist yang suami aku belikan yang kesekian kalinya.Serius gais sedap sangat2..Tekstur die lembut gebu lembab dan rasa coklat yang betul2 kaw.Mesti korang tertanya2 mcm mana blh beli kek ni kan??

Image may contain: food

Nak dijadikan cerita ade lah satu hari aku merajuk skit dengan suami, jarang la klu tgahri die nak balik tp haritu tiba2 balik membawa sesuatu lalu berkata "umi..ohh umi, dah2 la merajuknye..meh tengok abi bawak balik ape ni" aku pn keluar la dari bilik dan "tadaaa.. Abi bawak balik kek coklat kesukaan umi" wahhhhh, terharunya uhuhuh..Abi pn suap aku dan trus kepala aku mendongak keatas sambil berkata "sedap gila!!!!" aku rampas sudu yang ada ditangan abi dan terus makan kek coklat tu.

Image may contain: dessert and food

Sejak hari itu,bila aku teringin je nak makan kek suami aku akan beli dengan @HONEYCORNFLAKESBYADEEBA No Hp 0173945940 blh contact nombor ni klu nak order tp adeeba ni duduk di Temerloh tau, klu yg jauh tu blh tanya2 dulu die blh pos x sb aku sendiri xpasti hihihi..kne tanya tuan badan sendiri oke, sekian.. terima kasih. #moistchocolatecake #chocolate #hantucoklat #sedapsangat

No photo description available.


No comments:

Post a Comment

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...