Monday 18 March 2019

MUAL,MUNTAH2 DAN PENING KEPALA


Pagi tadi saya bangun macam biasa..time nk gosok baju tetiba rasa mual,lutut kaki bdan rasa getar dan perut macam mual.Terus aaku masuk tandas muntah,kepala pulak pening2.Adakah aku keracunan makanan??mustahil!!Aku hanya mkan sekali je semalam tu pn dengan bakal suami.Kalau aku keracunan kenapa die sihat je..daah la g klinik td die check cincai je,hampeh!!!Sampai sekarang kepala aku pening2 dan tekak aku still gak mual..Aku telan jelah dulu ubat yang doc baagi td..mana tau hilang rase pening ni.

No comments:

Post a Comment

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...