Friday 22 November 2019

VITAMINE DAPAT MEMUDAHKAN DAN MENJIMATKAN PENGAMBILAN SUPLIMEN HARIAN ANDA




Assalamualaikum korang..
Hari ini cikpetit nak berkongsi sesuatu yang menarik tentang VITAMINE.Pengasas Vitamine ini adalah Mr.Lai Pick Juan
yang mempunyai satu misi sahaja iaitu untuk menjadikan semua orang lebih sihat dengan menggunakan suplemen kesihatan.
Untuk mencapai misi itu,Mr.Juan perlu membuat suplemen kesihatan yang mudah dan murah tetapi sangat berkesan.



Fungsi VITAMINE

Bila korang ke farmasi,korang akan nampak banyak betul suplemen yang berlainan dengan fungsi yang berlainan,gabungan ramuan yang berbeza serta jenama yang berbeza.Setiap suplemen ada cara yang disyorkan untuk diambil dan ada juga yang tidak boleh diambil.Jika korang ada menggunakan ubat-ubatan tertentu,ada yang perlu diambil pada waktu malam dan ada yang perlu diambil pada waktu siang,pening kan..kadang sampai tertukar ubat pagi dengan ubat malam,hihihi..Cikpetit sendiri mesti nak pastikan cikpetit mendapat suplemen yang terbaik dan  kualiti terbaik dengan harga yang berpatututan.Jadi VITAMINE adalah jalan penyelesaiannya.

  • VITAMINE ni yang akan mengkaji semua suplimen yang diperlukan untuk tubuh korang dan memilih suplimen yang sesuai untuk korang.
  • VITAMINE sedia mendengar semua masalah kesihatan korang dan mengesyorkan rejimen suplemen terbaik. 
  • VITAMINE akan membungkus semua suplimen korang ke dalam pek harian.
  • VITAMINE menghantar pek suplimen kepada anda setiap 28 hari.    

Manfaat daripada VITAMINE

  1. Korang dah tak perlu bersusah payah memilih suplimen - VITAMINE yang akan sediakan semua suplimen yang korang perlukan.
  2. Korang juga sudah tidak perlu ingat bila korang patut mengambil suplemen - VITAMINE akan membungkusnya untuk korang dan hanya perlu ingat untuk mengambilnya.
  3. Korang juga dapat menjimatkan wang -VITAMINE akan membeli suplimen korang secara pukal,dan biarkan korang berkongsi tabungan dengan beribu-ribu pelanggan lain menggunakan suplemen yang sama. Kita semua tahu suplemen semakin murah apabila korang membelinya dalam kuantiti yang lebih besar. Bahagian yang terbaik korang hanya mendapat tablet sebanyak 28 hari pada satu masa, jadi korang dah tidak lagi perlu membuang setengah botol vitamin yang telah tamat tempoh.

Kesesakan lalu lintas, tiada tempat letak kereta, beratur panjang di kaunter farmasi? Ini bukan masalah korang lagi.VITAMINE telah menyediakan hidmat DELIVERED depan pintu korang setiap bulan dan penghantaran adalah PERCUMA!

VITAMINE membantu korang merancang rejimen suplemen korang sendiri - suplemen yang betul dalam dos yang betul.Jadi korang dah tak perlu risau nak pilih suplimen yang bersesuaian dengan korang..Senang dah sekarang dengan adanya Vitamine,kesihatan korang terjaga.



Untuk keterangan lebih lanjut,korang boleh layari website rasmi mereka di: 
www.vitamine.com.my 
email pj@vitamine.com.my atau 
boleh terus hubungi:No Tel 017-661 7127




No comments:

Post a Comment

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...