Wednesday 20 November 2019

Keseronokkan Musim Cuti Sekolah Bersama Captain Quack and Friends




Assalamualaikum dan selamat tengahari korang..
cikpetit harap korang senantiasa sihat dan bahagia disamping orang tersayang.Korang nak tahu tak yang Sunway Lagoon ada Captain Quack dan kawan-kawannya sempena musim cuti sekolah ini bermula dari 23 Nov 2019-31 Dis 2019.Wowwww!!seronoknya..pasti anak-anak korang dah tak sabar nak menikmati keseronokkan bermain Captain Quack dan kawan-kawannya. 


 Adakah korang beserta anak-anak dah bersedia untuk bermain dan melakukan aktiviti bersama Captain Quack dan kawan-kawannya seperti Lady Quack,Bani The Sun Bear,Zola The White Lion,Mico The Pygmy Marmoset,Patches The Miniature,Ara The Liopard serta Mimi & Mimo sempena CHRISTMAS SEA-SUN !



Kalau korang nak tahu,terdapat 8 aktiviti yang korang dan anak-anak boleh nikmati iaitu Kiddle Paddle Boats,Acro-BATS,Hopscotch,Take Home Garden,Saving Magical Stone,Giant Soapy Bubble,Cupcake Decoration Workshop dan Meet And Hug Sessions dengan karekter yang korang dan anak-anak korang suka,syokkan!!



TAKE HOME GARDEN



 GIANT SOAPY BUBBLES



HOP SCOTCH



WATER ZORB BALLS



SAVING THE MAGICAL STONES



CUPCAKE DECORATION WORKSHOP




KIDDLE PADDLE BOATS





ACRO-BATS

Korang juga dapat melihat persembahan yang menarik mascot Captain Quack And Friends yang menghiburkan.Selain itu,korang juga dapat menikmati Carnival Circus special,Viral Beach Party,ATV Stunt Show dan banyak lagi aktiviti yang menarik.Bukan sahaja anak-anak korang yang seronok malah korang juga dapat merasai keseronokkan serta kemeriahan tersebut.



Korang dah penat bermandi-manda naik itu ini mesti korang lapar kan,jadi Sunway Lagoon juga buat promosi Christmas untuk set combo iaitu Set A RM22 dan Set B RM16 sahaja.Macam tak percaya kan??betul betul murah kan,siapa yang tak nak,kenyang sampai balik,hihihi.

Bersempena musim cuti sekolah ini Sunway Lagoon ada menawarkan harga tiket masuk yang rendah dengan pembelian tiket online di website https://sunwaylagoon.com/christmas-sea-sun/#promotions


4-To-Go package hanya RM532 untuk 4 Dewasa.


FamFun Package hanya RM482 untuk 2 Dewasa dan 2 Kanak-kanak.

(sah untuk pembelian online menggunakan mykad sahaja)

Mesti korang dah tak sabar kan,begitu juga dengan cikpetit nak merasai kemeriahan dan keseronokkan di Sanway Lagoon nanti.Dengan harga promosi ini korang dapat menikmati saat-saat kegemilangan anak-anak korang dan dapat membahagiakan mereka dengan kenangan yang terindah.Sebarang pertanyaan boleh tekan link ini http://www.sunwaylagoon.com/ atau hubungi +603 5639 0000.











No comments:

Post a Comment

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...