Monday 21 October 2019

PRETTYCAKED BETTER THAN BARE LIPS CREAM


PRETTYCAKED BETTER THAN BARE LIPS CREAM

CODE PAVLOVA
CODE PUMPKIN PIE
CODE COOKIE

Assalamualaikum korang..Harini aku nak berkongsi pula tentang lips cream keluaran @PRETTYCAKEDOFFICIAL iaitu Better Than Bare Lips Cream.Didatangi dalam 3 code warna iaitu PAVLOVA,PUMPKIN PIE dan COOKIE.Dari pengalaman yang aku pakai lips cream ini tidak mengeringkan bibir.Korang pakai dari pukul7 pagi pun sampai petang still lagi selesa,bibir korang tidak merekah..Aku mempunyai bibir yang sensitif gais,aku pakai lips mana-mana pun yang namanya matte mesti bibir aku kering lepastu merekah.Kadang aku tengok dicermin bibir aku macam tanah dimusim kemarau..ARGH!!seram..Tapi lepas aku pakai Better Than Bare Lips Cream,aku dah tak risau lagi..kembali selesa dan tak perlu nak touch up bagai.

Antara kelebihan-kelebihan Prettycaked Lipscream adalah

Melembabkan bibir
Tidak mengerikan bibir
Mengandungi collagen
Mengandungi argan oil
Merawat bibir kering dan kusam
Anti crack
Tekstur nipis dan ringan
Senang dicuci dan bau coklat
Tahan lama.





Cantik kan kaler ni,code yang aku pakai ni PAVLOVA..nice-nice je.So,memang tak mengeringkan bibir dan kulit bibir tak merekah.Sangat ringan macam tak pakai lipstik serta senang dicuci.Aku memang puas hati la dengan produk keluaran @prettycaked ni..patutlah founder die sentiasa cantik berseri,inilah rahsianya.




3 comments:

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...