Monday 7 October 2019

KEJADIAN TADI MALAM


Assalamualaikum korang..harini aku nak cerita kejadian tadi malam yang menimpa anak aku si acik yang nakal tahap dewa.Rumah aku ni dah hias cantik-cantik last2 dimusnahkan oleh anak2 aku nih..Geram tu yarobbi,tuhan jelah tahu tapi sayang punya pasal kan terpaksa aku biarkan rumahku bogel,waaaaaaaaaaa!!!Time tetamu datang je baru aku hias semula.Mana barang perhiasan yang aku gantung semua aku simpan.Wallpaper aku tu sampai anak2 cabut tau pakai kuku die,yang aku heran bende camtu pun die nak main,ishhhhhh...geram weii..kadang aku jentik je telinga dorang tu..hahahaha..

Nak dijadikan cerita,semalam tu aku lepak2 depan tv sambil main hp la..si angah ni baik pulak duduk kat hujung kaki aku sambil jilat2 bandan die tu lah.Biasa dorang ni dok main kejar2 panjat tingkap bagai..Tapi aku biar je dlu,aku pikir acik tidur kot sb tu senyap je..Tak lama lepas tu mcm biasalah sebelum aku nak tidur aku anak masukkan anak2 dlam sarang die.Aku dah masukkan angah tp acik mana???



Puas aku cari,dalam bilik kat dapur dalam tandas ,bilik solek semua tak ada..
Aku keluar beranda sambil panggi nama acik!!! oooo acik!!!ade plak mengiau..ehhh,xsedap hati plak rasanya..Aku dah xpikir bende lain dah,kompom jatuh lagi ni!!ahhh,aku terus la turun bawah,masa tu dah pkul12.30 mlm tau,panggil punya panggil acik muncul bawah meja abang burger nih,biasanya klu acik jatuh mesti abang burger ni akan panggil aku tapi semalam die tutup.Terkejut aku tengok hidung dengan mulut die berdarah.Aku terus bawak die balik.


Cepat-cepat aku ambik tisu basah lap2 mulut dengan hidung acik,banyak jugak la darah acik,dah lap semua bersih aku suruh acik berjalan nak tengok takut ada yang patah ke apa ,tapi tangan sebelah tu mcm sakit,risau gak takut patah ke apa kan,tp hubby ckp bukan patah mgkin terseliuh kot.Aku gosok2 badan acik sampai die tidur,dekat kul3 pagi baru aku masuk tidur sbb xsampai hati nak kejut acik nyenyak sangat kat bantal aku ni.


Tulah,umi dah cakap banyak kali tapi buat jugak,bila dah sakit pandai plak jadi baik,

1 comment:

  1. Alalala.. comel nya dia..
    semoga cepat sembuh ye.. dah sakit baru dia diam.. hehehe

    ReplyDelete

M3 Future Healthy Body Care's Adalah Produk Penjagaan Badan yang Selamat Dan Diperbuat Dari 100% Bahan Organik

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang sudi membaca blog cikpetit.Korang pernah dengar produk M3??Kalau korang nak ta...